Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Sostar οικονομική και αποτελεσματική...

Την εταιρεία sostar πλέον την γνωρίζουν οι περισσότεροι είναι μια ελληνική εταιρεία,ιδιαίτερα οικονομική με αποτελεσματικά προϊόντα.Αρχικά τα προϊόντα τα γνώρισα μέσω internet και βλέποντας τις τιμές τα αναζήτησα σε διάφορα φαρμακεία στα οποία τα έβρισκα αρκετά ακριβότερα από ότι τα έβλεπα στο site της εταιρείας μέχρι που ανακάλυψα πως ένα φαρμακείο της γειτονιάς έχει και σελίδα στον internet και τα αναζήτησα και πάλι.
Αγόρασα αρκετά πράγματα για όλη την οικογένεια και για εμένα πήρα την ενυδατική με αλόη,έλαιο argan και ουρία με μόλις 2 ευρώ τα 50ml.Η αλήθεια είναι πως ήμουν αρκετά επιφυλακτική στην αρχή αρχικά γιατί τότε ήταν μια άγνωστη εταιρεία και μετά γιατί η κρέμα ήταν για όλους τους τύπους και έχω δοκιμάσει αρκετές κρέμες που μου έχουν προκαλέσει αλλεργία και γενικά έχω μια δύσκολη επιδερμίδα.
Πραγματικά όμως εντυπωσιάστηκα γιατί χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα γιατί απλώνεται πολύ καλά,έχει ωραία μυρωδιά και είναι όντως αποτελεσματική μου προσέφερε πολύ καλύτερη ενυδάτωση από κρέμες των 20ευρώ.Εννοείται πως την έχω παραγγείλει ξανά και δεν βρίσκω λόγο να την αλλάξω!!


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα της εταιρείας?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου