Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

empties No 3

Η ντουλάπα γέμισε και πάλι άδεια μπουκάλια και συσκευασίες οπότε είναι η στιγμή για ένα ακόμα empties, επιπλέον το καλοκαίρι χρησιμοποιούμε περισσότερα προϊόντα και σε μεγαλύτερη συχνότητα οπότε είναι ώρα να αδειάζουμε....

1)Άρωμα  από την Oriflame η ice:
Δροσερό άρωμα σε χαμηλή τιμή και με ικανοποιητική διάρκεια.


2)Ασετόν με βαποριζατέρ:
Ιδιαίτερα έντονη μυρωδιά και η συσκευασία δεν με βόλεψε καθόλου.Σαν αποτέλεσμα ήταν καλό,ξέβαφα με ευκολία τα νύχια μου.


3)Tol velvet κρέμα για μυϊκούς πόνους:
Η καλύτερη που έχω δοκιμάσει.Μυρίζει πολύ ωραία και αφήνει την αίσθηση του πάγου η οποία ανακουφίζει από τους πόνους.


4)Avon λάδι για τα μαλλιά:
Αρχικά δεν μου άρεσε καθόλου στην συνέχεια όμως άρχισα να το χρησιμοποιώ για μασάζ στο κεφάλι σε περιόδους που εμφάνιζα ξηροδερμία από άγχος και όλα αυτά τα καλά....για αυτήν την χρήση ήταν αποτελεσματικό.Η μυρωδιά του όμως μου άρεσε ιδιαίτερα.


5)Korres ρουζ:
Είναι το δεύτερο ρουζ που έχω από την εταιρεία και είμαι πολύ ευχαριστημένη.Το συγκεκριμένο ήταν ένα απαλό ροζάκι.Τα συγκεκριμένα ρουζ τα προτείνω γιατί είναι ατελείωτα και η χρωματική τους απόδοση είναι πολύ καλή.


Αυτά για την ώρα...έρχεται σύντομα η συνέχεια!!!

2 σχόλια: