Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Μια χειροποίητη απογοήτευση....

Κατά καιρούς έχουν πέσει στα χέρια μου χειροποίητα προϊόντα περιποίησης και άλλα μου άρεσαν άλλα απλά με άφησαν αδιάφορη,αυτό που θα σας δείξω σήμερα όμως με απογοήτευσε.Έβλεπα συνέχεια αναρτήσεις από μια σελίδα στο facebook για συγκεκριμένο προϊόν για την αντιμετώπιση των ραγάδων επικοινώνησα με την σελίδα αλλά δυστυχώς εκείνο το διάστημα δεν είχα τόσα χρήματα για να το αποκτήσω.Μετά από λίγο καιρό έβγαλε παρόμοιο προϊόν  και μια άλλη σελίδα από την οποία είχα πάρει κάποια πράγματα και έμεινα ευχαριστημένη,η τιμή ήταν χαμηλότερη,τα σχόλια που διάβασα θετικά και έτσι λοιπόν το πήρα και εγώ.Πρώτη εντύπωση θετική,ένα λάδι με πολύ ωραία μυρωδιά....(αυτό ήταν και το μόνο θετικό)Αποτέλεσμα θετικό δεν είδα ούτε μισό κατά την χρήση του ίσα ίσα παρατήρησα ότι μου έκανε πιο έντονο το 'πρόβλημα' που ήδη υπήρχε.Εννοείται πως σταμάτησα να το χρησιμοποιώ και ότι απέμεινε κάθεται στο συρτάρι!!!
Μετάνιωσα απίστευτα για αυτήν την αγορά γιατί μόνο κακό μου προκάλεσε,εδώ ισχύει το ότι δίνεις παίρνεις....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου