Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Εριφύλη φυσικά καλλυντικά

Καιρό πριν όταν κάναμε έναν διαγωνισμό με την κοπέλα που έχει την σελίδα μου έστειλε και εμένα κάποια προϊόντα της να δοκιμάσω,τώρα ήρθε η ώρα να σας πω την γνώμη μου για αυτά.



1)άλατα μπάνιου:συνήθως δεν χρησιμοποιώ άλατα στο μπάνιο αλλά μετά από μια δύσκολη μέρα ένα ποδόλουτρο με άλατα με ξεκουράζει,έτσι λοιπόν χρησιμοποιησα και τα συγκεκριμένα.

2)ντεμακιγιάζ ματιών με χαμομηλέλαιο και ροδόνερο:ωραίο και απαλό ντεμακιγιάζ με ωραία μυρωδιά.

3)αμυγδαλέλαιο για σώμα,μαλλιά και πρόσωπο:τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να χρησιμοποιώ εντατικά λάδι στα μαλλιά μου και πλέον το αμυγδαλέλαιο το χρησιμοποιώ εναλλάξ με άλλα λάδια.

4)κρέμα για πολύ ξηρά δέρματα:δεν είναι για τον τύπο του δέρματος μου αλλά κατά καιρούς όλοι εμφανίζουμε σε κάποια σημεία ξηρότητα έτσι μπορώ να πω πως στα σημεία που την χρησιμοποίησα μου άφησε ωραία αίσθηση.Δεν έχει κάποιο άρωμα και η υφή της είναι κάπως βαριά για εμένα.

5)scrub σώματος και προσώπου για απαλή απολέπιση:έχει λίγο περίεργη μυρωδιά την οποία δεν μπορώ να προσδιορίσω αλλά η υφή του είναι πολύ καλή(δεν γδέρνει την επιδερμίδα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου