Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Review προϊόντα Dimitra Goula

Πριν πολύ καιρό έφτασαν στα χέρια μου 2 προϊόντα για να τα δοκιμάσω,αφού πρώτα είχα απαντήσει σε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά  με τις ανάγκες της επιδερμίδας μου και με την ευκαιρία είχα αναφέρει και κάποια αλλεργία που έχω.Όταν έλαβα τα προϊόντα διαπίστωσα πως η κρέμα περιείχε συστατικό στο οποίο έχω αλλεργία με αποτέλεσμα να μην μπορώ να την δοκιμάσω.


Τα προϊόντα που μου έστειλα για να δοκιμάσω είναι:

Συμπυκνωμένο λάδι σώματος κατά του τοπικού πάχους και της κυτταρίτιδας με μαύρο πιπέρι,κανέλα και γκρέιπ φρουτ:ένα πολύ ωραίο λαδάκι με χαρακτηριστική μυρωδιά η οποία μένει στο σώμα.Όσο για τα αποτελέσματα πιστεύω ότι χρειάζεται πολλές αλλαγές στην καθημερινότητα για να δει κάποιος αποτελέσματα.

Ανάλαφρη κρέμα προσώπου με βιταμίνη Ε,αλόη βέρα,κερί μέλισσας,αιθέριο έλαιο από γιασεμί:η κρέμα που σας έλεγα ότι δεν δοκίμασα...οπότε και δεν μπορώ να έχω άποψη,πάντως από μυρωδιά δεν μου άρεσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου