Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Προϊόντα BIOselect

'Τα πιστοποιημένα βιολογικά καλλυντικά BIOselect ® προσφέρουν αγνή και φυσική περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών, απαλλαγμένα από συνθετικές πρώτες ύλες, παράγωγα πετρελαίου, βλαβερά συντηρητικά και συνθετικά αρώματα.

Η συνταγή των καλλυντικών BIOselect ® είναι βασισμένη σε αγνές φυτικές πρώτες ύλες αλλά κυρίως στο αγνό συστατικό παγκόσμιας μοναδικότητας το Dictamelia ®, που είναι ο ευεργετικός συνδυασμός του Δίκταμου (ενδημικό φυτό της Κρητικής γης) με Εxtra Παρθένο Ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας.'


Πριν πολύ καιρό η εταιρεία μου έστειλε να δοκιμάσω κάποια από τα προϊόντα της και παρακάτω θα σας πω την άποψη μου για κάποια από αυτά.


Την κρέμα ημέρα την τίμησε η μαμά μου γιατί ήταν αντιγηραντική οπότε αποφάσισα να μην την δοκιμάσω αλλά όπως μου είπε της άρεσε ιδιαίτερα και είχε και ωραία μυρωδιά. Επίσης να συμπληρώσω ότι ήταν full size προϊόν.


Ανάμεσα στα πολλά δείγματα που δοκίμασα με ενθουσίασε πολύ η κρέμα ματιών,ήταν η καλύτερη που έχω δοκιμάσει.Μέχρι τώρα όποια κρέμα ματιών έχω δοκιμάσει μου προκαλεί ξηρότητα και μόνο από το άρωμα τα μάτια μου τσούζουν.Αυτή η κρέμα ήταν πολύ ωραία ούτε με ενόχλησε στα μάτια αλλά ούτε προκάλεσε κάποιο πρόβλημα στο δέρμα μου.


Στην εταιρεία αυτή μπορείτε να βρείτε προϊόντα για την περιποίηση προσώπου,για την περιποίηση σώματος,για την περιποίηση μαλλιών,για ανδρική περιποίηση,προϊόντα spa και σαπούνια ελαιόλαδου.
Εσείς έχετε δοκιμάσει προϊόντα BIOselect ?

2 σχόλια:

  1. και εγω εχω θεμα με κρεμες ματιων...οσες εχω δοκιμασει με τσουζουν.! θα σκεφτω την προταση σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και ήταν αντιρυτιδική και στον κατάλογο δεν είδα να γράφει ότι είναι για μαύρους κύκλους το πρωί τα μάτια μου έδειχναν πολύ ξεκούραστα

      Διαγραφή