Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Προϊόντα lavera

Τα προϊόντα lavera είναι 100% πιστοποιημένα βιολογικά με αγνά βιολογικά φυτικά έλαια,χωρίς σιλικόνη,παραφίνη και ορυκτά έλαια ,δερματολογικά ελεγμένα και χωρίς δοκιμές σε ζώα.
Η εταιρεία μου έστειλε να δοκιμάσω κάποια προϊόντα της και παρακάτω θα σας πω την γνώμη μου για κάποια από αυτά


Θα ξεκινήσω από ένα προϊόν που μόλις το είδα ήθελα αμέσως να το δοκιμάσω και είναι το πίλινγκ με καλέντουλα.Τον τελευταίο καιρό έχω διαβάσει πολλά θετικά για την καλέντουλα και για αυτό χάρηκα τόσο πολύ.Σαν υφή ήταν πολύ καλό αλλά τελικά δεν ταίριαξε στο πρόσωπο μου και τα σπυράκια εμφανίστηκαν με την πρώτη χρήση.



Επόμενο προϊόν το αποσμητικό roll on με βιολογική καλέντουλα και αλόη.Το άρωμα του μου θύμισε κάτι μικρές μπλε καραμέλες με γεύση ούζου που τρώγαμε παλιά,αρκετά έντονη μυρωδιά.Το χρησιμοποίησε η μαμά μου και από ότι μου είπε της άρεσε απλά δεν είχε την διάρκεια που έχουν άλλα αποσμητικά.


Ας συνεχίσουμε με το concealer το οποίο έχει μυρωδιά μέντας και το χρησιμοποιώ τοπικά σε κάποια σπυράκια της τελευταίας στιγμής.


Επόμενο προϊόν το eye liner για το οποίο δεν έχω άποψη γιατί απλά δεν χρησιμοποιώ ποτέ...


Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά τα προϊόντα?Θα χαρώ να διαβάσω την άποψη σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου