Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Fleriana για να ηρεμήσουμε από τις κολλητές μας φίλες...

Ένα θέμα ταμπού για αρκετό κόσμο που όμως κάποια στιγμή όλοι πρέπει να αντιμετωπίσουμε!!Τι και τα σχολικά μου χρόνια έχουν περάσει προ πολλού αυτό όμως δεν έχει καμία σημασία.Αρχές φθινοπώρου κόλλησα ψείρες από ένα μικρό παιδάκι,στην αρχή επειδή δεν ήξερα πως είναι οι ψείρες δεν πήρα τα απαραίτητα μέτρα.Φυσικά είχε τρελαθεί και μετά από δικό μου ψάξιμο την βρήκα την κολλητή μου!!!
 Ευτυχώς βρήκα την λύση στο φαρμακείο,βέβαια έχω να πω ότι όλα αυτά τα σαμπουάν και οι λοσιόν είναι αρκετά ακριβά αλλά το συγκεκριμένο ήταν και αποτελεσματικό.H fleriana έγινε για λίγες μέρες η καλύτερη μου σύμμαχος.Από το πρώτο λούσιμο είχα αποτέλεσμα και κάτι ακόμα σημαντικό τα μαλλιά μου ξεμπερδευόταν χωρίς να έχω βάλει μαλακτικό!!!
Το άρωμα δεν ήταν έντονο και δεν έκανε αφρό σαν τα συνηθισμένα σαμπουάν.Το αποτέλεσμα τέλειο,ελπίζω να μην το χρειαστώ ξανά.
Τέλος κάτι ακόμα που θα ήθελα να προσθέσω είναι ότι όταν έχουμε ένα τέτοιο θέμα καλό είναι να το γνωρίζουν τα άτομα που ερχόμαστε σε επαφή για να πάρουν τα μέτρα τους,προσωπικά δεν το βρίσκω ούτε ντροπή ούτε βρωμιά ούτε τίποτα παρόμοιο,απλά αν το ήξερα σίγουρα θα είχα φροντίσει να πάρω τα μέτρα μου και ίσως και να μην κολλούσα!!!
Τώρα που πολλά παιδιά έχουν πάει κατασκήνωση ίσως έρθετε και εσείς αντιμέτωπες με αυτές τις πολύ καλές φίλες οπότε να το προτιμήσετε!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου