Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

ERRE DUE volumizing waterproof

Πολλές κοπέλες αγαπάνε πραγματικά την μπλε μάσκαρα και δεν την αποχωρίζονται,προσωπικά δεν είχα δοκιμάσει ποτέ μπλε μάσκαρα γιατί πίστευα ότι δεν είναι κάτι που μου ταιριάζει,μέχρι την μέρα που η erre due μου έστειλε την νέα της μάσκαρα.Πρόκειται για την volumizing waterproof,μια αδιάβροχη μάσκαρα όπως καταλάβετε η οποί υπόσχεται όγκο.
Μόλις την δοκίμασα δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα από το αποτέλεσμα,ούτε από τον όγκο ούτε από το χρώμα.Σε κάποια άλλα blog διάβασα ότι δεν στεγνώνει εύκολα και αυτό το διαπίστωσα και εγώ απλά η δική μου μάσκαρα ήταν κάπως στεγνή.
Σκέφτομαι μήπως η παρτίδα είχε κάποιο πρόβλημα γιατί έχω διαβάσει διάφορα σχόλια και διάφορες γνώμες που δεν ταιριάζουν και πού μεταξύ τους.
Μαζί με την μπλε μάσκαρα μου έστειλαν την ίδια σε μαύρη η οποία επίσης δεν με εντυπωσίασε γιατί με τις 2 στρώσεις που πέρασα δεν είδα κανένα όγκο.



Eσείς τις έχετε δοκιμάσει?Πως σας φάνηκαν?

2 σχόλια:

  1. Αυτή η μάσκαρα έχει διχάσει κόσμο.Τα περισσότερα πόστ που έχω διαβάζει είναι αρνητικά οπότε δεν νομίζω να μπώ στην διαδικασία να την αγοράσω για να την δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια από αυτά που διάβασα την περίμενα διαφορετική.Είναι θέμα γούστου αλλά το ότι δεν στεγνώνει είναι ένα πρόβλημα για όλες νομίζω

      Διαγραφή