Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

2 νέες καλοκαιρινές αγάπες...

Από την μέρα που γνώρισα το κατάστημα Dust and Cream το έχω αγαπήσει και πηγαίνω αρκετά συχνά,θα σας δείξω και τι έχω πάρει,μου αρέσει πολύ γιατί βρίσκω όλα αυτά που θέλω συμμαζεμένα και σε καθαρό και φωτεινό περιβάλλον.
Σήμερα θα σας δείξω 2 προϊόντα για τα νύχια που πήρα πρόσφατα.Το ένα είναι η βάση η οποία είναι πολύ καλή και κόστισε 2 ευρώ.Όταν την αγόρασα τα νύχια μου ήταν αρκετά κίτρινα(γενικά δεν μου αρέσει να χρησιμοποιώ βάση και αυτό είναι το αποτέλεσμα)αλλά από την πρώτη μέρα που την χρησιμοποίησα ευτυχώς διορθώθηκαν.Στεγνώνει πολύ γρήγορα και δεν μυρίζει έντονα,πιστεύω ότι είναι μια καλή βάση.



Το δεύτερο προϊόν είναι  μια όζα της ίδιας μάρκας που κόστισε 1,5 ευρώ.Έψαχνα να βρω ένα χρώμα ροδακινί κάπως αλλά τελικά δεν βρήκα και κατέληξα σε αυτό.Το αποτέλεσμα είναι καλό και μου κρατάει αρκετά.


1 σχόλιο:

  1. Θεωρώ ότι τα μανό από αυτήν την εταιρεία είναι πάρα πολύ καλά. Ακόμα και με ένα πέρασμα έχουν καλή απόδοση χρώματος αλλά όχι την τέλεια. όμως, με το δεύτερο πέρασμα γίνονται άξιος αντίπαλος των άλλων βερνικιών με 12 ή 4,5 ευρώ ;)

    http://prettyandelectric.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή