Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Empties no1

Μάλλον δεν θα καταφέρω να κάνω κάθε μήνα empties γιατί μόλις τελειώνω ένα προϊόν πηγαίνει αμέσως η συσκευασία στην ανακύκλωση!!!Αυτήν την φορά τελείωσα σχεδόν μαζί κάποια προϊόντα οπότε μπορώ να σας τα παρουσιάσω.




1)Make up oxygen boost από την oriflame
Αυτό το make up μου προσφέρει ακριβώς αυτό που χρειάζομαι,είναι πάρα πολύ ενυδατικό και η κάλυψη του είναι πολύ καλή για εμένα που δεν έχω κάποια σημάδια στο πρόσωπο.Περίπου 5 λεπτά μετά την εφαρμογή νιώθεις σε κάποια σημεία του προσώπου κάτι σαν τσίμπημα να το πω,σαν υπέρ οξυγόνωση να το πω?Κάτι που δεν διαρκεί πολύ,μέχρι να βρεις την λέξη να το περιγράψεις έχει φύγει!!Το έχω αγοράσει πολλές φορές αλλά τώρα το έχουν σταματήσει,ευτυχώς προνόησα και έχω απόθεμα!!

2)Nivea roll on
To καλύτερο roll on που έχω δοκιμάσει,με προστατεύει πολλές ώρες και δεν μου προκαλεί ερεθισμούς.Συνήθως υπάρχει σε προσφορά 1+1 δώρο που συμφέρει ακόμα περισσότερο.


3)Άρωμα eclat από την  oriflame 
Μια μυρωδιά αρκετά συμπαθητική με καλή διάρκεια.


4)Bioten ορός κατά της κυτταρίτιδας
Είμαι στην δεύτερη συσκευασία και είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτόν τον ορό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου