Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Review Phyto προϊόντα

Για να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες κάθε τύπου μαλλιών η Phyto δημιούργησε μια ολοκληρωμένη σειρά από σαμπουάν και φροντίδες για πριν και μετά το λούσιμο,γρήγορης δράσης και εύκολης χρήσης,με πρωτότυπες φυτικές φόρμουλες.Χωρίς σιλικόνη,χωρίς θεϊκό άλας, χωρίς parabens.

Έχω δοκιμάσει το σαμπουάν PHYTOJOBA το οποίο είναι ενυδατικό σαμπουάν λάμψης για ξηρά μαλλιά και οι εντυπώσεις μου είναι θετικές, το μόνο που δεν με ενθουσίασε είναι το άρωμα!Επίσης δοκίμασα το conditioner PHYTOBAUME από το οποίο έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη.Τα μαλλιά μου ήταν ταλαιπωρημένα από την θάλασσα και τα αποτελέσματα ήταν άμεσα.


Τα προϊόντα τα βρίσκουμε αποκλειστικά στα φαρμακεία!

1 σχόλιο:

  1. Το συγκεκριμένο Σαμπουάν δεν το έχω δοκιμάσει αλλά το conditioner μου το είχε στείλει η εταιρία και μου άρεσε αρκετά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή