Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Μάσκα καθαρισμού με άργιλο...

Αγαπώ να κάνω μάσκες προσώπου όταν έχω χρόνο!!Μια από τις μάσκες που χρησιμοποιώ αρκετά συχνά είναι η μάσκα με άργιλο την οποία φτιάχνω μόνη μου.
Χρειάζομαι μόνο 2 κουταλιές άργιλο και λίγο νερό,ανακατεύω και είναι έτοιμη.Αφού την απλώσω σε καθαρό πρόσωπο περιμένω να στεγνώσει περίπου μισή ώρα (εξαρτάται από το πόσο νερό έχω προσθέσει) και μετά αφού την αφαιρέσω προσθέτω την κρέμα προσώπου.
Έχω διαβάσει σε άλλα Blog για διάφορες παραλλαγές αυτής της μάσκας όπως πχ ότι μπορούμε να προσθέσουμε λεμόνι, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει επειδή η επιδερμίδα μου είναι αρκετά ευαίσθητη. 

Η συγκεκριμένη μάσκα  χρησιμοποιείται και στο σώμα .

2 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον!! Μπορείς να μας πεις από που τον αγοράζεις τον συγκεκριμένο γιατί με ενδιαφέρει πολύ! Σε ευχαριστώ! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα,από το φαρμακείο τον αγοράζω και συμφέρει πολύ περισσότερο από το να πάρεις έτοιμη μάσκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή